Sponsormogelijkheden

VV Bellingwolde heeft een grote groep sponsoren. Iedereen die lid is van een voetbalclub betaalt contributie. Belangrijk! Maar die inkomsten zijn niet genoeg. Daarom is sponsoring ook een grote inkomstenbron voor onze club. Bedrijven in een grote diversiteit zorgen er al jaren voor dat elke voetballer, van jong tot oud, de mogelijkheden krijgt om te voetballen.

Hierbij in het kort de mogelijkheden:

Kledingsponsor
De naam van uw bedrijf met logo op de shirts die gedragen worden tijdens wedstrijden door een bepaald team of een hele leeftijdscategorie. Dus ook buiten Bellingwolde volop reclame.

Bordsponsor
Leuk dat uw bedrijf een bord met bedrijfsgegevens langs het hoofdveld heeft staan. Maak er een foto van en laat via de social-media ook zien dat je VV Bellingwolde een warm hart toedraagt! Ook via foto's die door VV Bellingwolde op Facebook geplaatst worden levert dit de nodige bekendheid op.

Doeksponsor
Langs heeft hoofdveld komt een groot spandoek te hangen om met uw bedrijf nog meer bekendheid te genereren.

Balsponsor
Als balsponsor wordt uw bedrijf vermeld op de wedstrijdposter van het 1e elftal (op Facebook, Twitter en website) en wordt uw bedrijf meermaals omgeroepen op de wedstrijddag. Tevens wordt de balsponsor prominent uitgelicht op de site in de week van de wedstrijd.

Wedstrijdprogramma
Uw bedrijf wordt elke thuiswedstrijd vermeld in het programmaboekje.

Tevens geldt voor elke sponsor een vermelding op de website. Indien u nader contact wenst omtrent de mogelijkheden dan kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected] of 06-21828661. (H. Esman)