Club van 50

Wat is de Club van 50?

De Club van 50 is een club van leden van de VV Bellingwolde die in 2015 is opgericht. De Club van 50 is weliswaar niet in de statuten van de vereniging opgenomen, maar wordt uiteraard als zeer welkom ervaren binnen de vereniging. Ze bestaat uit leden die de VV Bellingwolde een warm hart toe dragen en dit uitdragen door jaarlijks een bijdrage van 50 euro te schenken.

Door deze gelden die de Club van 50 jaarlijks mag ontvangen, kunnen extra wensen van de jeugdleden worden omgetoverd naar de werkelijkheid! Alle leden hebben daar plezier van. In samenspraak met het bestuur van de VV Bellingwolde worden de plannen uitgevoerd. Wij hopen u te mogen begroeten als lid. Families, ouders, opa’s en oma’s, leden, teams en bedrijven enzovoort kunnen lid worden. Uw steun wordt beloond met een naamsvermelding op het bord van de Club van 50 in de kantine.

Wie kunnen lid worden van de Club van 50?
Iedereen kan lid worden van de Club van 50. Dit kan eventueel ook met meerdere personen.

Hoe word ik lid van de Club van 50?
Aanmelden kan bij de sponsorcommissie (sponsoring@vvbellingwolde) of bij Harm Kaput (06-50201912)

Wat zijn de kosten voor de Club van 50?
De naam zegt het eigenlijk al: € 50,- per jaar.

Hoe worden de leden van de Club van 50 geïnformeerd ?
De leden worden via de website op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Wat heeft de Club van 50 de laatste jaren mede mogelijk gemaakt?
Hieronder enkele voorbeelden:

• 4 nieuwe jeuddoelen in 2015-2016
  • nieuwe teamkleding jeugdafdeling in 2016-2017
  • LED verlichting trainingsveld in 2017-2018
  • overkapping en schuifpui kantine + bijdrage nieuwe bankjes rondom speelveld in 2018-2019
  • 2 nieuwe jeugddoelen in 2019-2020
  • nieuwe tv + muurbeugel kantine 2021-2022